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Wire3D v1.0.2 - NewsWire3D v1.0.2Posté par Attila le 21/06/12 à 23:25:07 1632 affichages, 0 commentaire Wire3D par antibyte est un outil permettant de développer des plates-formes pour homebrew en 3D, pour la Wii et Windows. Nécessite donc d'être soi-même développeur, afin de pouvoir utiliser cet outil. Codé en C++. Version 1.0.2 * Wire * draw call batching of static and dynamic geometry * text rendering * skybox node * `VertexBuffer` uses 32bit color (instead of 4 floats) now, so no more conversion at Bind() time. *Note*: Although interface changed, there are no changes for the user due to implicit conversion operators to/from ColorRGB(A). * `IndexBuffer` only uses 16bit indices, as Wii does not support 32bit indices anyways. *Note*: Interface only changed on `IndexBuffer::GetData()`, if you are accessing index buffers via operator[] there are no changes necessary. * (PC) fixed renderer statistics bug when `ResetDevice()`/`DestroyAll()` was issued. * (PC) fixed NVIDIA PerfHUD getting stalled when pressing a key. * (Wii) fixed anisotropic texture filtering * Importer * leaking vertex data fixed * support for "Static" flagged transformations * fixed missing Spotlight parameters * Tools * [http://www.freetype.org/freetype2/index.html freetype2] font engine added * Samples * updated Sample3, Sample10 and Demo to showcase new features Site officiel : http://code.google.com/p/wire3d/ Télécharger Wire3D v1.0.2 Pages: 1 Messages:
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