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Télécharger Emulateur Nintendo DS : DeSmuME Wii R252
Fichier : DeSmuME_Wii_r252.7z Taille : 0.435Mo Description :
Castlevania développe un émulateur de Nintendo DS. Pour le moment très peu de jeux fonctionnent, mais nous pouvons nous attendre a ce que l'émulateur devienne bientôt un incontournable. Pour utiliser l'émulateur vous devrez mettre vos rom DS dans SD:/DSROM/. Liste de compatibilité Révision 252 Two words: Paired. Single. That's right. I got tired of waiting. I created paired-single versions of ALL of the matrix functions. On average they run about 40-50% faster. This has been in the works for a long time. There isn't any noticeable speed up that I could find, but it's there, and a preview of things to come. Révision 251 A large-scale turning back the clock. Since the GCC-Update branch is handling the updated DesmumeWii, we are reverting the trunk back to before we started tinkering with it, with a few notes: - GX has been implemented, just like the update branch - The headers have also been updated - Paired-Single matrix instructions! Révision 250 Shane ([email protected]) pointed out this blunder. Oops! Révision 249 -Finally, we have the 3D rendering in the GPU in line with "Vanilla". The loop is now outside of the _master_setFinal3dColor function. -Minor cleaning Révision 248 Even more clean up, with some minor updates. Révision 247 Cleaning up some more "fat". There are several variables that we never use, but are being computed anyway. Not anymore. Révision 246 Cleaned up the GPU files, and eliminated some unused code. Révision 245 HUGE change to GXF_Hardware. No longer are we tied to an endless string of goto after goto after goto. Révision 244 The big change didn't work, so here's some more little changes in anticipation for the big one. Révision 243 More little stuff from 0.9.8. Pushing it now because the next update is pretty radical and will certainly break everything. Révision 242 Whew! A bunch of stuff. All behind the scenes though. Still upgrading to 0.9.7/8 Révision 241 -The slow march to 0.9.7/8 continues Révision 240 - Added some comments from gbatek. - Changed the MMU to be more in line with 0.9.8 Révision 239 Big update time! - Updated a lot of macros and little things - Dramatically changed some MMU code - Actually updated some of the code to 0.9.8 version! Huzzah! Révision 238 Completed the instruction tabdef file. There doesn't seem to be any adverse effects (perhaps a little slower) but it's more accurate. Révision 237 A lot of little things. Some streamlining of functions. The upgrade to 0.9.7 continues. Révision 236 Notes on how Desmume works and how we could possibly do better in NDSSystem.cpp Révision 155 à 235 - Plein de changements ^^. Révision 123 à 154 - Refonte total - Les jeux commerciaux commencent à fonctionner - Diverses améliorations Révision 122 - Correction du bouton de DS y. Révision 122 - Correction du problème 121 (voir le site google code) Révision 120 - Nettoyage d'une autre portion des touches. Révision 118 et 119 - Nettoyage du code. Révision 117 Undid scanff's change to the file as I strongly believe at this point in time that loading savefiles does not have anything to do with the white screen issue. At the time scanff made the change though, it indeed made sense to do so. In short: Loading and using DeSmuME Wii savefiles is now reenabled. Révision 94 à 106 - Création d'un firmware par défaut pour éviter certain crash - Correction des couleurs en 3D - Correction d'un code dump - Correction du son - Tentative de correction de l'écran blanc Révision 87 à 93 - Correction du problème de son - Ajout du support usb - Correction des couleurs - Correction du navigateur Révision 69 à 86 - Correction de problème de mémoire - Correction de l'initialisation vidéo - Ajout d'un navigateur de rom - Redimensionnement de la taille de la console (380*380) - Début de l'émulation 3D - Correction diverses Révision 52 à 68 - Correction de l'affichage - Correction des couleurs par défaut - Correction de la mémoire virtuelle - Fonctionnement presque parfait avec homebrew Révision 51 - Correction de la mémoire Révision 50 - Changement des paramètre par défaut (l'auteur voit les couleurs de Space Invaders) Révision 49 - Première rev compilable et partiellement fonctionnelle Vidéo accélérée 3 fois Source : http://www.wii-addict.fr/forum/DeSmuME-Wii-r252-t27815.html Changelog : http://code.google.com/p/desmumewii/source/list Site officiel : http://code.google.com/p/desmumewii/ Les fichiers avec l'extension 7z se décompressent avec winrar ou 7zip. 97 commentaires Pages: 1 2 3 4 Messages:
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